25.9.10

Βγάζει… φωτιές η Δράκου

Η Νόρα Δράκου αποτέλεσε αναμφίβολα την ευχάριστη έκπληξη για την ελληνική κολύμβηση τη σεζόν που πέρασε, χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις που πραγματοποίησε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Βουδαπέστης.

Κάνοντας έναν απολογισμό της χρονιάς, η 18χρονη πρωταθλήτρια δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ: «Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα αποτέλεσε μία πολύ ωραία εμπειρία για μένα. Εμεινα ικανοποιημένη, τόσο από τις επιδόσεις μου, όσο και τη συνολική παρουσία μου στη διοργάνωση.

Στην αρχή είχα άγχος που θα αντιμετώπιζα μεγαλύτερες και εμπειρότερες αθλήτριες, με σπουδαίες διακρίσεις, στη συνέχεια όμως… λύθηκα και ευχαριστήθηκα την παρουσία μου στους αγώνες, όπου έκανα το καλύτερο δυνατό, με αποκορύφωμα τον τελικό στα 50μ. ύπτιο (σ.σ. 5η θέση), κάτι που αποτέλεσε έκπληξη για μένα, καθώς ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε μία τόσο μεγάλη διοργάνωση».

Η νεαρή Πατρινή, που του χρόνου θα αγωνίζεται με το σκουφάκι του Εθνικού, αποτελεί μία μεγάλη ελπίδα για το μέλλον της ελληνικής κολύμβησης. Η ίδια επικεντρώνει την προσοχή της στους άμεσους στόχους και επισημαίνει σχετικά: «Επόμενη διοργάνωση που θα μετάσχω είναι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 25άρας πισίνας, το Νοέμβριο στο Αϊντχόφεν. Στόχος μου εκεί είναι να κάνω κάτι καλό, δεν ξέρω όμως αν θα βγει, καθώς η διοργάνωση διεξάγεται νωρίς χρονικά και το διάστημα προετοιμασίας είναι μικρό.

Βασικός στόχος της χρονιάς είναι η πρόκριση στο Παγκόσμιο της Σανγκάης τον Ιούλιο. Θα προσπαθήσω να πιάσω νωρίς τα όρια, ώστε μετά να έχουμε αρκετό χρόνο με τον προπονητή μου να προετοιμαστώ για τη σπουδαία αυτή διοργάνωση.

Παράλληλα με την κολύμβηση, έχω και τις σπουδές μου στη Νομική στην Αθήνα. Τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα. Και τα δύο δεν μπορούν να συνδυαστούν. Οι απαιτήσεις είναι μεγάλες, βρισκόμαστε σε προολυμπιακή προετοιμασία και η σχολή αναγκαστικά θα πάει λίγο πίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ύφος του κάθε μηνύματος οφείλει να γράφεται σε κόσμια πλαίσια χωρίς προσβολές, ειρωνείες και προκλήσεις προς τα μέλη και προς τους επισκεπτες του site αυτου.